zooplussan palkkio-ohjelma palkitsee uskollisuudesta zooplus-asiakkaana. Seuraavat ehdot koskevat zooPisteiden keräämistä, palkkioiden lunastamista ja zooplussan palkkio-ohjelman yleisiä periaatteita:
Osallistua voivat kaikki zooplussan asiakkaaksi rekisteröityneet henkilöt, joilla on asiakastili. Osallistuminen on maksutonta ja osa omaa zooplus-käyttäjätiliä
zooplussan palkkio-ohjelma perustuu zooPisteisiin, joiden määrä on laskettu asiakkaiden zooplus-palkkiotileille. zooPisteitä voidaan käyttää ainoastaan näissä toimitusehdoissa mainittuihin tarkoituksiin. Bonuspisteitä muista palkkio-ohjelmista ei voida yhdistää zooPisteisiin. zooplus palkkiotiliä ja zooPisteitä ei voi muuttaa rahaksi tai siirtää muiden asiakkaiden käyttöön. Asiakkaan zooPisteiden tämänhetkinen saldo on nähtävissä zooplussan nettisivuilla Oma zooplus -palvelussa, kohdasta zooPisteet-tili.
zooPisteet kertyvät automaattisesti jokaisesta tilauksesta 1.1.2003 alkaen heti, kun maksu on saapunut zooplussalle. Jokaisesta zooplussalle maksamastasi tilauksesta kertyy zooPisteitä käyttäjätilillesi. Pisteiden määrä riippuu maksetun tilauksen arvosta, sillä jokaisesta eurosta saa yhden zooPisteen. Tietyissä erikoistarjouksissa voidaan kuitenkin hyvittää erikseen ilmoitettu määrä zooPisteitä.
zooPisteitä ei saa tuotteista, joiden myyntihinta on 0 € (esim. ilmaislahjat, zooplus-palkkiot), lunastetuista lahjakorteista ja alennuskupongeista sekä muista alennuksista, eikä myöskään palautetuista tuotteista tai uudelleen toimituksista. Myös muissa erikoistapauksissa zooPisteiden saaminen saattaa olla poissuljettua. Hyvitämme kalenterivuodessa maksimissaan 10.000 zooPistettä asiakasta kohden. Tämän rajan ylittäviä pisteitä ei hyvitetä, vaan asiakas voi kerätä zooPisteitä uudelleen seuraavana kalenterivuotena.
zooPisteet hyvitetään automaattisesti asiakkaan zooplus-palkkiotilille, kun asiakaan tilaus on kokonaan maksettu ja maksutapahtuma on kirjattu zooplussan järjestelmään. Pisteet merkitään tilauksen tehneen asiakkaan tilille. Jos asiakas tilaa useiden asiakastilien kautta, zooPisteet hyvitetään ainoastaan näille yksittäisille tileille kunkin tilauksen mukaan. zooPisteiden siirtäminen yhdeltä asiakastililtä toiselle ei ole mahdollista.
Jos zooPisteitä ei lunasteta palkkioiksi 12 kuukauden kuluessa, ne vanhenevat voimassaoloajan viimeisen vuosineljänneksen lopussa. Voimassaolon päättymispäivämäärä ja pistemäärä ilmoitetaan selvästi zooplus-palkkiotilillä. zooPisteet vanhenevat myös siinä tapauksessa, jos joudumme sulkemaan asiakkaan asiakastilin perustellusta syystä.
Jokainen osallistuja voi lunastaa omat zooPisteensä palkkiotuotteiksi välittömästi, kun hän on ansainnut riittävän määrän pisteitä. Palkkiotuotteet ja niihin tarvittavat zooPisteet ovat esillä zooplussan Palkkiokaupasssa.
Palkkioesineet voidaan lunastaa ainoastaan asiakkaan henkilökohtaiselta palkkiotililtä Oma zooplus -palvelusta. Palkkiotuotteiden saatavuus saattaa vaihdella eri aikoina. Kaikkia palkintotuotteita ei välttämättä ole aina saatavilla. Tietyt palkkiot saattavat olla saatavilla vain määrätyille asiakasryhmille. Tässä tapauksessa asiasta on maininta tuotteen kohdalla Palkkiokaupassamme.
Palkkiotuotteiden lähetyskulut perustuvat zooplussan nykyisiin toimituskuluihin. Klikkaa tästä saadaksesi lisätietoja zooplussan toimituskuluista. zooplus-palkkiotuote voidaan lisätä ostoskoriin klikkaamalla ostoskärry-kuvaketta. Asiakas voi lisätä tilaukseen myös muita tuotteita tavallisin hinnoin.
Jos asiakkaan zooplussan palkkiotuote on rikkoutunut tai muuten puutteellinen, asiakas voi ottaa yhteyttä asiakaspalvelutiimiin yhteydenottolomakkeella
zooplus pidättää oikeuden lopettaa palkkio-ohjelmansa milloin tahansa tai korvata sen toisella ohjelmalla.
zooplus pidättää oikeuden muuttaa tai korjata ehtoja, palkkiotuotteita tai muita ohjelman kirjoitettuja sääntöjä milloin tahansa. Näiden ehtojen muutokset tai korjaukset ilmoitetaan tämän nettisivun kautta.
zooplus palkkio-ohjelman tietosuojakäytäntö.
Käsittelemme asiakkaan sähköpostiosoitetta, sukunimeä sekä palkkio-tilin tilannetta (mukaan lukien tilaushistoria).
Tietoja käsitellään ainoastaan zooplus palkkio-ohjelman sekä säännöllisten käyttäjätilin tilannetietojen tarjoamiseen. Tämän enempää emme käsittele tietoja. Käsittely perustuu Saksan lain artiklaan (Art. 6 Abs. 1 lit. b) DS-GVO), sillä näemme palkkio-ohjelman maksuttomana osana sopimussuhdetta zooplussan kanssa.
Ei. Emme välitä tietoja kolmansille osapuolille.
Ei. Emme välitä tietoja myöskään kolmanteen maahan.
Ei, emme turvaudu automatisointiin. Emme myöskään luo profiileja emmekä liitä tietoja muihin tietoihin.
Tallennamme tietosi enintään käyttäjätilisi olemassaolon ajaksi. Jos haluat tietosi poistettavan zooplussan palkkio-ohjelmasta, voit vaatia sitä milloin tahansa lähettämällä sähköpostia edellä mainittuihin yhteystietoihin.
Sinulla on oikeus vaatia milloin tahansa vahvistus siitä, käytämmekö henkilökohtaisia tietojasi ja oikeus saada nähdä henkilökohtaiset tietosi. Sinulla on oikeus korjata, poistaa ja rajoittaa tiedonkäsittelyä, samoin kuin oikeus vastustaa henkilötietojen käsittelyä milloin tahansa eli peruuttaa suostumuksesi tietojesi käsittelyyn tai tietojesi siirtoon. Lähetä kaikki tietojen käsittelyyn liittyvät lisäkysymykset, tietopyynnöt, peruutukset tai vastustukset sähköpostitse zooplussan tietosuojavastaavalle tai yllä mainittuihin yhteystietoihin. Lisäksi sinulla on oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle, mikäli tietosuojaasi rikotaan.
Päiitetty 22.05.2023